Nova enquesta


He afegit a la dreta una nova enquesta. En aquest cas, el tema es qui serà el màxim golejador de l'equip a final de temporada.


Com podeu veure, he escollit els més ferms candidats a ser pichichi a final de temporada. Si trobeu a faltar algú a la llista, ho podeu comentar als comentaris d'aquesta entrada. A més, podeu aprofitar aquesta entrada per fer qualsevol comentari relacionat amb el tema de l'enquesta.

Espero els vostres comentaris!





Jo, de moment, ja he votat al meu preferit, tot i que tenia dubtes....

12 comentaris:

Anònim ha dit...

ei k paxa neng. trobo k akesta enkesta esta entre tu i jo, crec kestarem mes o menys lluitan pel maxim golejador, jajjajajajjaja. vols dir ken farem algun? la vritat es k jo crec kestara entre Vivi i Gerard Agusti akest any. jo he votat a Gerard, sol falta kes recuperi be de la lesio, sino Vivi l'apretara molt.

Quan acabi aquesta enkesta podries ficar la de millor porter, defensa, migcampista i delanter. encara k no tinguem delanters, jejejje.

Saluts noi.

eskarp ha dit...

jo crec que seré jo, clarament xDD
parlan en serio, jo voto per Vivi.
sobre el tema de un altra enquesta, ja arribarà. a aquesta li queda un mes!

a veure si vota gent i opinen per aqui.

P.D. t'ha ajudat el que he posat de "Com afegir un comentari..." ???? jejejejjee.

enga, a cuidarse!!!

eskarp ha dit...

per cert, els que voteu "Un altre", dieu qui a un comentari, així si convé l'afegire


ale, salut!

Anònim ha dit...

pos aket añ esta complicat aixo xk ña molta gen k pot arriva a se pichichi com oscar, gerard ag k si no sages lesionat tan potse la clasificasio seria diferen i ramon k esta an racha fins i tot gerard ar se pot fika les piles.weno io mai votat a yo xD

Anònim ha dit...

quantes vegades t'has votat vivi? es que tens 6 vots pero cap comentari...xDD

a vere si la gent que vota comenta algo.

y a vere si guanyem esta tarde!

Anònim ha dit...

ni jo he votat per mi mateix, aixo es penos, pero es la realitat. entre ke soc defensa i no marco mai, entre les lesions i les sancions es impossible k algun dia faja gol, jajajja

eskarp ha dit...

ostia tinc 3 vots!!! dos se d'on venen, pero no se qui ha set l'altre l'inconscient que m'ha votat...JEJEJE.
la veritat es que no estic tan lluny dels màxims golejadors. a vere si agafo la racha...

gracies!!!ejjeje

Anònim ha dit...

soc l'unic k no te cap vot, aixo es depriment. jejjeje. per cert ki ha votat per mangui? i akets dos k an votat per ALTRES averm si aclareixen per ki han votat!!!

FEM CLUB, FEM FORÇA!!!! jjijijiji

Anònim ha dit...

per cert eskarp, aixo no se on comentar-ho per aixo t'ho fico aki.
aket any ja no serem PIM PAM ALMORRAL, tindrem un altre nom pk tenim patrocinador. meu va dir plaseta l'altre dia, em sembla k ens direm algo aixi --> OLI BELLA SERRA o algo aixi.jejejje.
averm si alli podem marcar algun golet. jejejje.

Anònim ha dit...

EL MAXIMO GOLEADOR SERA JUSEP SAEZ

Anònim ha dit...

Una proposta per corregir un gran error d'aquesta pàgina.
Proposo que per votar al màxim golejador surtin tots els jugadors de la plantilla d'aquest any perque no trobo just si surt Noel pot sortir qualsevol altre, jejeje. Per cert es pot votar a si mateix??? aixó va per tu Noel Alves!!!!!

eskarp ha dit...

que cabro!!! si ten fixes, he posat la opció "un altre", i hi posa que deixeu escrit per qui va el vot si voteu a "un altre".

jo si m'he votat, pero una vegada sol. m'ha votat ana també i algun inconscient. si he de posar tota la plantilla, em faltaria pagina.

aixi que si vols votar per tu, Enric Motta, vota a un altre i deixa el teu nom. ja contare el vot com a teu

Bones festes!!!!!

Publica un comentari a l'entrada