(Fem) UE Granja 0 - Soses 4

Partit atípic el disputat aquest diumenge pel femení de La Granja, que s'ha presentat d'inici amb només 7 jugadores degut a diferents absències i que ho ha donat tot durant la primera part, en que no ha pogut fer res davant d'un Soses que ha jugat a mig gas.

Al arribar al descans, una jugadora granjolina ha patit una "lesió" i l'àrbitre ha donat el partit per acabat amb el resultat de 0-4 per no disposar la UE Granja de suficients efectius.

Han jugat: Divina, Sara, Mònica, Queral, Julia, Mimi i Núria.

Si alguna noia es vol fer càrrec de les cròniques del femení, ja ho sabeu!




2 comentaris:

Javi Rueda ha dit...

Bueno no pase res,aquest any esta sen molt millor que l'any passat y estic segur que l'any que ve sira encara molt millor.

Sou unes crackssssssssssssss

Anònim ha dit...

No sempre que anem al futbol tenim el plaer de gaudir d'un espectacle d'esportivitat com va estar aquest diumenge el partit del femení. Potser us semblaré una mica cursi, però em vaig emocionar al veure que, quan sortien les nostres 7 jugadores, les del Soses van aplaudir-les ( em sembla que de tot cor) i és que s'ha de tenir coratge, per plantar-se davant d'un rival superior amb tan sols set jugadores. Heu estat molt valentes i estem orgullosos de la vostra actitut (al menys jo si que hi estic).
Endavant i que no decaigui aquest esperit esportiu, de jugar en equip i per passar-ho be i no arronsar-se davant de les contrarietats. Total, que podia passar? Que perdessim?... però guanyem en experiència i... ja sabeu que continueu sent les mes guapes del campionat!
Maria Cinta

Publica un comentari a l'entrada